معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK
جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





معرفی ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK

این محصول از انواع ماشین‌های ظرفشویی مبله است؛ که می‌تواند در اکثر آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این ماشین ظرفشویی برای شست‌وشوی مقدار زیادی ظرف، گنجایش دارد و برای یک میهمانی 14 نفره کافی است. استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم بسیار کمک می‌کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشگر است که اطلاعات مختلفی در مورد وضعیت عملکرد دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین از قابلیت‌ها و امکانات گوناگون و ظرفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. از نظر ابعاد این محصول دارای ارتفاعی معادل 850 میلی‌متر و عرض و پهنایی معادل 600 میلی‌متر است. همان طور که گفته شد، ماشین‌های ظرفشویی نسبت به شستشو به صورت دستی مقدار آب کمتری مصرف می‌کنند؛ به طوری که میزان آب مصرفی برای هر بار شستشو در ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK تنها معادل 9 لیتر است. این محصول همچنین از نظر میزان مصرف انرژی در رده A++ قرار می‌گیرد.

این ماشین ظرفشویی دارای دو سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است که امکان قراردادن ظروف تا ارتفاع 53 سانتی‌متر در آن‌ وجود دارد. طبقه‌ی پایینی برای بشقاب و سینی و ظروف حجیم و طبقه‌ی بالا برای لیوان و فنجان، ظروف کوچک‌تر و قاشق و چنگال مناسب است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از برنامه‌های شست‌وشوی از پیش‌ تعیین ‌شده دست شما را در شستن ظروف باز گذاشته است. برنامه‌ی فشرده‌ی خودکار، برنامه‌ی شست‌وشوی نرمال، برنامه‌ی ظروف بسیار کثیف، برنامه‌ی اکو، خیس‌ کردن، شست‌وشوی سریع 30 دقیقه‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. صفحه‌ نمایش کوچک ظرف‌شویی زمان باقیمانده از شست‌وشو را اعلام می‌کند. صدای تولید شده توسط دستگاه، حین فعالیت به 46 دسی بل می رسد، بنابراین آزار دهنده نیست و آرامش خانه را به هم نمی‌زند. این دستگاه دارای دکمه‌های مکانیکی است و قفل کودک ندارد. مجموعه این قابلیت‌ها به همراه مصرف پایین انرژی در این محصول، این ماشین ظرفشویی را به دستگاهی کارآمد مبدل می‌سازد که پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ایندزیت, ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل DFP58T94ZUK, ماشین ظرفشویی مبله ایندزیت, ماشین ظرفشویی ایندزیت 14 نفره, کیفیت ماشین ظرفشویی ایندزیت, قیمت ظرفشویی ایندزیت DFP58T94ZUK,
نویسنده : رزالین